14 تیر 1401 4787 4
/6

باتری به باتری در محل |انجام باطری به باطری سیار

سوالات پر تکرار

معمولاً بهتر است بعد از باتری به باتری با ماشین خود حدود نیم ساعت رانندگی کنید تا باتری ماشین شارژ شود. این زمان اغلب برای شارژ کافی است تا وقتی خودرو را خاموش کردید دوباره روشن شود. اگر مدتی است باتری شما تمام شده است و می خواهید مطمئن شوید که باتری دوباره از بین نمی رود، باید کمی بیشتر رانندگی کنید.

هنگام جدا کردن کابل ها از باتری قدیمی، ابتدا انبر کابل منفی و سپس مثبت را جدا کنید. باتری جدید را به همین ترتیب برعکس جدا میکنید، مثبت و سپس منفی وصل کنید. وقتی باتری ماشین خود را تعویض می کنید، همیشه به راحتی نمی توان ترتیب قطع و وصل ترمینال ها را به خاطر آورد.
علی زرین 1402/02/30 05:58
سلام من یه کابل باتری به باتری میخوام . ماشین هم پراید است لطفا راهنمایی کنید کدوم کابل بهتر و مناسب تر است و از نظر قیمت هم همینطور. ممنون از شما، هزینه ارسال هم بفرمایید.
پاسخ مدیر : سلام ودرود ، جهت خرید کالای مد نظر با همکاران ما تماس حاصل نمایید و محصولات شما با پست ارسال میگردد .
مهسا باقری 1402/02/30 05:48
مقاله خوبی بود . البته از دستگاه جامپر هم میشه استفاده کرد که سرعت کار رو هم بالا میبره .
پاسخ مدیر : سلام و درود . بله دقیقا درسته . سپاس از حسن توجه شما کاربر محترم
رضا درویشان پور 1402/02/30 03:36
سلام و درود فراوان ، بسیار مختصر و مفید ممنون از مقاله کاربردی و بدردبخورتون
پاسخ مدیر : سلام و عرض ارادت. سپاس فراوان از لطف و محبت شما امیدواریم کارتون راه افتاده باشه با این مقاله
مینا کیهان 1402/02/30 03:30
برای باتری به باتری کردن ابتدا کابل رو به باتری خراب متصل کنیم یا به باتری سالم؟ و اینکه اسم جامپر استارت رو آوردید و نحوه عملکردش رو توضیح دادید، شما دارید که بتونیم ازتون تهیه کنیم؟
پاسخ مدیر : سلام و درود وقتتون بخیر . برای باتری به باتری کردن مهم نیست که کابل رو اول به کدوم باتری متصل کنید باید دقت داشته باشید بعد از اتصال کابل ها به سر باتری ها ، ابتدا خودرو با باتری سالم را روشن نمایید و بعد از چند دقیقه خودرو با باتری کم جون را روشن نمایید. و در مورد جامپر هم بله داریم تماس بگیرید با همکاران .
ثبت فوری سفارش باتری به باتری