2 بهمن 1401 360 5
/1097

خرید باتری ماشین | نصب رایگان در محل

سوالات پر تکرار

بله، در زمان خرید باتری ماشین میبایست باتری داغی و یا کهنه خود را بفروشنده تحویل نمایید اما اگر به هردلیلی باتری کهنه نداشتید و یا نخواستید تحویل دهید باید مبلغ آن را تقبل نمایید.

زیرا با خرید باتری ماشین از یدک رسانی میتوانید از ارسال و نصب رایگان باتری در محل خود بهرمند شوید و همچنین بهترین قیمت را از ما دریافت نمایید. با خرید باتری ماشین از ما میتوانید یک کد تخفیف نیز دریافت نمایید.
علی زرین 1402/02/30 05:54
در زمان خرید باتری ماشین از کجا مطمئن شویم که باتری خریداری شده فابریک است و قبلا استفاده نگردیده است؟من از جایی باتری خریدم درب باتری قبلا انگار باز شده است . لطفا راهنمایی کنید . ممنون
پاسخ مدیر : سلام و درود جهت فهمیدن این موضوع علائم زیادی وجود دارد مهمترینش نگاه کردن به سر سربی باتری نو میباشد. نباید سر سربی باتری نو خوردگی و یا خط و خشی داشته باشد که در زمان خرید باتری باید به تمام این نکات دقت شود
مهسا باقری 1402/02/30 05:49
سلام و درود . از خدمات شما استفاده کردم . یک سوال . من باتری اوربیتال سپاهان خریدم چرا تاریخ تولید باتری بر روی باتری زده نشده که بفهمم باتری تازه هست یا خیر؟
پاسخ مدیر : سلام و درود . سپاس از اعتماد شما. بله کلا سپاهان باتری بر روی هیچ کدام از محصولات خود تاریخ تولید را نمیزند. فقط در زمان فعال سازی گارانتی میتوانید متوجه زمان تولید باتری شوید که به صورت سیستمی در سایت قابل مشاهده میباشد.
رضا درویشان پور 1402/02/30 03:35
جهت خرید باتری ماشین با شماره تو سایت تماس گرفته بشه یا از طریق لینک ثبت سفارش خرید انجام بشه؟ راهنمایی بفرمایید. و اینکه باتری ماشینم رو دزد برده چیکار کنم عدد دیگه ای اضافه میشه به مبلغ؟
پاسخ مدیر : سلام و درود . دوست عزیز فرقی نمیکنه از هر دو روش میتوانید ثبت سفارش را انجام دهید و در کوتاه ترین زمان تکنسین های ما در محل شما حاضر خواهند شد. در مورد سوال دومتون بله شما باید مبلغ باتری کهنه ای که ندارید رو متقبل شوید. تمامی قیمت ها که در سایت مشاهده مینمایید با تحویل باتری کهنه محاسبه گردیده است.
محمد هاشمی 1402/02/30 03:27
برای خرید باتری پژو 2008 چه باتری مناسب هست ؟ و ارسال و نصب در محل هم دارید؟
پاسخ مدیر : سلام و درود، باتری پژو 2008 ، 60 آمپر میباشد و برند های اوربیتال سپاهان و سوزوکی مناسب میباشد برای خودرو شما. همچنین ارسال و نصب باتری در محل هم داریم که رایگان میباشد.
رامین صلوتی 1402/02/30 01:11
سلام، قیمت های باتری که گذاشتید خیلی خوبه فقط یه سوال برای خرید باتری ماشن ، ارسال و نصب رایگان میباشد؟
پاسخ مدیر : سلام و درود ، بله تمامی قیمت هایی که در قسمت فروشگاه باتری ماشین ملاحضه میکنید با تحویل باتری کهنه میباشد و ارسال و نصب نیز در محل شما رایگان میباشد.
امداد رسانی فوری