15 اردیبهشت 1401 7941 5
/952

امداد باطری شیراز | تعویض رایگان باتری ماشین در شیراز

سوالات پر تکرار

خیر، ارسال و نصب باتری ماشین در شیراز کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای بابت آن از شما دریافت نمیگردد.

ابتدا باید دید ماشین استارت میخورد و روشن نمیشود و یا استارت نمیخورد. اگر استارت بخورد و روشن نشود قطعا مشکل از باتری نیست اما اگر در لحظه استارت زدن صدای تیک تیک بگوش میرسد، یعنی باتری ماشین تمام شده و زمان تعویض آن فرا رسیده است.
علی زرین 1402/02/30 05:56
آقا ما دروازه قرآن هستیم باتری ما خراب شده آیا کسی هست به ما امداد بدهد؟ ماشین هم پژو دنا پلاس هست.
پاسخ مدیر : سلام و درود ، بله قربان همکاران ما در کمتر از 15 دقیقه در محل شما حاضر خواهند شد و باتری ماشین شما 66 آمپر است . که در فروشگاه امداد باتری شیراز برندهای مختلفی از آن موجود میباشد. میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کامل نمایند.
رضا درویشان پور 1402/02/30 03:39
سلام وقت بخیر . دوست عزیز ماشین من لحظه استارت صدای تق تق میده ایا این مشکل از باتریشه ؟ بفرمایید اگر تشریف بیارید خدمات امداد باتری در معالی آباد هم دارید؟
پاسخ مدیر : سلام و درود . بله برای آنجا هم خدمات داریم و ارسال و نصب باتری در معال آباد هم رایگان میباشد. همچنین خدمات ما کل شهر شیراز را شامل میگردد.
حسیبن یاری 1402/02/30 01:17
سلام ‍‍وقت شما بخیر. قیمت هایی که در سایت امداد باطری شیراز قرار دادین با تحویل باتری کهنه و نصب باتری جدید است؟ و اینکه جهت خرید باتری ماشین میبایست به چه صورت ثبت سفارش نمود؟
پاسخ مدیر : سلام . بله تمامی قیمت ها با دریافت باتری کهنه میباشد. برای ثبت سفارش کافی است دکمه درخواست امداد را بفشارید تا با کارشناسان با در ارتباط قرار بگیرید و ثبت سفارش نمایید.
رامین صلوتی 1402/02/30 01:13
سلام، برای قیمت گرفتن با چندتا سایت در ارتباط بودم ، از برخورد خوب همکارتون که با حوصله پاسخ من رو دادن خیلی خوشم اومد ، امروز باتری ماشین رو از شما خریدم و امداد باطری شیراز رو به چندتا از دوستان دیگرم هم معرفی کردم .
پاسخ مدیر : سلام و درود. بسیار سپاسگزارم از محبت شما . انجام وظیفه است . بسیار باعث خرسندی ماست .
سامان صداقت 1402/02/30 01:08
سلام ، من ممنونم ازتون واقعا امروز نجاتم دادین خیلی خدمات بدرد بخوریه کارتون !!!!
پاسخ مدیر : سلام و درود . مخلصیم . سپاس از اعتماد شما
ثبت سفارش فوری باتری